Hoe werken wij?

tafel

Werkwijze

Spaar je graag je bonnen op en wil je elk kwartaal een schoenendoos vol met bonnen aanleveren bij je boekhouder? Dan ben je bij ons niet aan het juiste adres! Wij geloven erin dat je administratie altijd up-to-date moet zijn, zodat je op ieder moment een goed beeld hebt hoe je bedrijf er financieel voor staat.

Na een intakegesprek kunnen we je online boekhouding gaan aanmaken. We richten je administratie in en realiseren een koppeling met jouw bank. Na de intake kun je gelijk aan de slag. Inkoopfacturen worden rechtstreeks in je administratie verwerkt en kun je zelf met een app goedkeuren. Een papieren bonnetje scan je zelf en stuur je direct naar je administratie.

Heb je veel (terugkerende) verkoopfacturen? Maak ze dan niet langer in Word of Excel, maar maak ze snel zelf, voeg een iDEAL link toe en mail ze direct naar je klant. De factuur wordt automatisch in je administratie verwerkt. Wij kijken met je mee en je hebt altijd een actueel financieel overzicht.